Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури. 9 клас - ІІ семестр 2017-2018 н.р.
[ Викачати з сервера (43.9 Kb) ]14.01.2018, 19:51

Календарно-тематичне планування уроків

зарубіжної літератури в 9 класі

70 годин на рік, 2 години на тиждень

Програма: Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804 / О.М. Ніколенко, К.В. Таранік-Ткачук, С.П. Фоміна, О.В. Ревнивцева, Т.П. Сегеда, Н.В. Онищенко.

Усього – 70 годин;

текстуальне вивчення творів – 58 годин;

розвиток мовлення – 4 години;

позакласне читання – 4 години;

виразне читання – 2 години;

резервний час – 2 години.

№ уроку

Дата

Зміст

Примітка (Види контролю, ТЛ)

ІІ семестр

Тема 4. РЕАЛІЗМ (13 год.)

 

33

 

Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму (зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом).

 

34

 

Оноре де Бальзак (17991850). Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна.

 

 

35

 

 

«Людська комедія»: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». Сюжетно-композиційні особливості твору («розповідь у розповіді»).

Поглиблення понять про оповідання. комедію.

36,

37

 

 

Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа і скнари» Гобсека. Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.) Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек»

Поглиблення понять про образ (типовий), художню деталь (психологічна). Психологізм,

38

 

Виразне читання №2. Роль опису інтер’єру в характеристиці Гобсека. Декламація прозового уривка повісті «Гобсек»

Поглиблення понять про інтер’єр.

39

 

М.В. Гоголь (1809–1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника. «Ревізор». Творча історія п’єси.

 

40

 

Образи чиновників у п’єсі «Ревізор». Образ Хлєстакова та його динаміка.

 

41

 

М.В. Гоголь «Ревізор». Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.

 

42

 

Цикл петербурзьких повістей М.Гоголя: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель». Особливості сюжету й композиції.

 Поглиблення понять про повість (соціально-психологічна, соціально-побутова, філософська) 

43

 

Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці (як чужого й ворожого для людини простору).

 

44

 

Трактування фіналу повісті «Шинель», значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини».

 

45

 

Позакласне читання №3. «Загибель душі людської». Аналіз повісті М.Гоголя «Портрет»

 

46

 

Контрольна робота № 4 за розділом «Реалізм». Контрольний твір

Тематична

 

Тема 5. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ

КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ ст. (7 год.)

47

 

Особливості літературного процесу другої половини ХІХ ст. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.

«Нова драма».

48

 

Генрік Ібсен (18281906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. Ібсенізм

Ібсенізм.

49

 

Генрік Ібсен. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма.

 

50

 

«Ляльковий дім». Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої).

 

51

 

Аналітична композиція п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім». Образна система. Образ Нори

 

52

 

Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу

 

53

 

Бернард Шоу. Особливості світогляду Б. Шоу. «Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон»

 

54

 

Бернард Шоу. «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл.

 

55

 

Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови в п’єсі «Пігмаліон».

 

56

 

Розвиток мовлення №3. Написання твору – роздуму на обрану тему за одним із розглянутих драматичних творів

 

57

 

Контрольна робота № 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.». Тестування

Тематична

 

Тема 6. ЛІТЕРАТУРА ХХ – ХХІ ст.

ЖИТТЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА (7 год.)

58

 

Шолом-Алейхем (18591916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIXXX ст. Шолом-Алейхем і Україна.

 

59

 

Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Образна система твору.

Поглиблення поняття про «художність».

60

 

Філософські проблеми повісті «Тев’є-молочар». Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.

 

61

 

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом».

 

62,

63

 

Рей Бредбері. «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.

 

64

 

Натовп і влада в романі «451° за Фаренгейтом». Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.

 

65

 

Розвиток мовлення №4. Рецензія на сучасний твір літератури (усно)

Рецензія.

66

 

Контрольна робота № 6 за розділом «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура». Комбінована робота

 

67

 

Позакласне читання №4. Кінороман Майкла Морпурґо «Бойовий кінь» (США, 2012, режисер Стівен Спілберґ)

 

Тема 6. ПІДСУМКИ (2 год.)

68

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр

 

69

 

Узагальнення і систематизація вивченого за рік

 

70

 

Підсумки роботи за рік. Брейн-ринг «Література від А до Я»

Тематична

 

Категорія: КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ | Додав: vsesvit2017
Переглядів: 1048 | Завантажень: 28 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar