Календарно-тематичне планування з російської мови 9 клас (5 рік навчання) - ІІ семестр 2017-2018 н.р.
[ Викачати з сервера (43.9 Kb) ]14.01.2018, 19:43

Календарно-тематичне планування

з російської мови для 9 класу

Програма: Російська мова. 5–9 класи (початок вивчення з 5 класу). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804 / Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П. (5-ий рік навчання)

до підручника Баландіної Н.Ф. «Русский язык. 9 класс» - Х. : «Ранок», 2017

 

Дата

Тема уроку

Примітка

 

ІІ семестр

Тема 3. СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ (14 год.)

Речення

33

 

Речення. Сполучники в складносурядному реченні

Союзы в сложносочинённом предложении

§35

34

 

Складносурядне речення з двома та більше частинами

Сложносочинённое предложение с двумя и более частями

§35-37

35

 

Визначення актуальності проблеми. Дискусія.Формулювання тези та аргументів

Определение актуальности проблемы. Дискуссия. Формулирование тезиса и аргументов

Речевая тема «Противостояния».

Речевая подтема «Культура чтения и “электронная культура”».

§35-37

36

 

Розділові знаки в складносурядних реченнях з декількома частинами

Знаки препинания в сложносочинённых предложениях с несколькими частями

§38,39

37

 

Правила спілкування по мобільному телефону. Написання коментаря

Правила общения по мобильному телефону. Написание комментария

Речевая тема «Противостояния».

Речевая подтема «Слушайте все!».

§38,39

38

 

Складнопідрядне речення з кількома підрядними

Сложноподчинённое предложение с несколькими придаточными

§40-42

39

 

Типи зв’язку підрядних частин з головною: послідовна, однорідна та неоднорідна підрядність

Виды связи придаточных с главной частью: последовательное, однородное и неоднородное подчинение частей

§40-42

40

 

Створення тематичної групи слів. Формулювання ідеї тексту

Создание тематической группы слов. Формулирование идеи текста

Речевая тема «Массовая и элитарная культура».

Речевая подтема «Настоящее искусство возвышает».

§40-42

Читання вголос

41-42

 

Розділові знаки в складнопідрядних реченнях з кількома підрядними

Знаки препинания в сложноподчинённых предложениях с несколькими придаточными

§43,44

43

 

Есе як жанр літератури. Робота з синонімами та антонімами

Эссе как жанр литературы. Работа с синонимами и антонимами

Речевая тема «Массовая и элитарная культура».

Речевая подтема «Все ли так прекрасно?».

§43,44

44

 

Контрольна робота № 3. Тестування

Аудіювання

Контрольная работа. Тестирование.

Аудирование

Аудіюва-

ння

 

45

 

Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між його частинами.

Бессоюзное сложное предложение. Смысловые отношения между его частями

§45-47

46

 

Кома в безсполучниковому складному реченні

Запятая в бессоюзном сложном предложении

§45-47

47

 

Знайомство з портретним нарисом. Виписки з тексту

Знакомство с портретным очерком. Выписки из текста

Речевая тема «Жизнь в спорте и спорт в жизни».

Речевая подтема «Лобановский навсегда».

 

§45-47

48

 

Тире в безсполучниковому складному реченні

Тире в бессоюзном сложном предложении

§48,49

49

 

Визначення лексичних засобів виразності в художньому тексті

Определение лексических средств выразительности в художественном тексте

Речевая тема «Жизнь в спорте и спорт в жизни».

Речевая подтема «Безошибочный бросок вратаря».

§48,49

50

 

Двокрапка в безсполучниковому складному реченні

Двоеточие в бессоюзном сложном предложении

§50,51

51

 

Широка і вузька теми тексту. Написання повідомлення на вузьку тему

Широкая и узкая темы. Написание сообщения на узкую тему

Речевая тема «Жизнь в спорте и спорт в жизни».

Речевая подтема «Спорт урокам не помеха?».

§50,51

52

 

Синонімія безсполучникових та сполучникових складних речень

Синонимия бессоюзных и союзных сложных предложений

§52,53

53

 

Вираження похвали, компліменту в процесі спілкування, відповідь на них

Выражение похвалы, комплимента в процессе общения, ответ на них

Речевая тема «Язык, не требующий перевода».

Речевая подтема «Прекрасно играете!».

§52,53

54

 

Контрольний диктант

Контрольный слуховой диктант.

 

55

 

Складне речення з різними видами зв’язку. Структурна схема речення

Сложное предложение с различными видами связи. Структурная схема предложения

§54,55

56

 

Вираження розкаяння і жалю в процесі спілкування. Складання і інсценування діалогу на задану тему

Выражение раскаяния и сожаления в процессе общения. Составление и инсценировка диалога на заданную тему

Речевая тема «Язык, не требующий перевода».

Речевая подтема «Прости, великая певица…».

§54,55

Діалог

57

 

Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку

Знаки препинания в сложных предложениях с различными видами связи

§56-58

58

 

Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку при сурядних і підрядних сполучниках, що стоять поряд

Знаки препинания в сложных предложениях с различными видами связи при стоящих рядом сочинительных и подчинительных союзах

§56-58

59

 

Розігрування діалогу-відгуку. Складання плану тексту

Разыгрывание диалога-отзыва. Составление плана текста

Речевая тема «Язык, не требующий перевода».

Речевая подтема «Ничто не напоминает так прошлого, как музыка…».

§56-58

60

 

Контрольний переказ тексту.

Контрольное изложение текста.

 

61

 

Контрольний переказ тексту.

Контрольное изложение текста.

 

Тема 4. ТЕКСТ. СТИЛІСТИКА ( 3 год.)

62

 

Текст. Побічно виражене спонукання

Текст. Косвенно выраженное побуждение

§59, 60

63

 

Написання відгуку про картину

Написание отзыва о картине

Речевая тема «Природа и человек».

Речевая подтема «Я был опять в саду твоем…».

§59, 60

Усний твір

64

 

Основні засоби зв'язку речень в тексті

Основные средства связи предложений в тексте

§61,62

65

 

Особливості композиції тексту. Переказ тексту за попередньо складеним планом

Особенности композиции текста. Изложение текста по предварительно составленному плану

Речевая тема «Природа и человек».

Речевая подтема «Красота природы спасет человека».

§61,62

66

 

Особливості текстів

Особенности текстов

§63

67

 

Контрольна робота № 4. Тестування

Контрольне читання мовчки

Контрольная работа. Тестирование

Чтение молча

Читання мовчки

68

 

Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу.

Систематизация и обобщение изученного материала

 

69

 

Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу.

Систематизация и обобщение изученного материала

 

70

 

Повторення вивченого в кінці року

Повторение изученного в конце года

 

         

 

Категорія: КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ | Додав: vsesvit2017
Переглядів: 1800 | Завантажень: 234 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar